Marleen, Astrid, Sandra, Orlando, Snowpatrol :)! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu Marleen, Astrid, Sandra, Orlando, Snowpatrol :)! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu

Marleen, Astrid, Sandra, Orlando, Snowpatrol :)!

Door: MichelleJoosten

Blijf op de hoogte en volg Michelle

07 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Een goedemiddaaaaag!
In mijn andere verhaal schreef ik dat Marleen en Astrid waren aangekomen in London! Ook vrijdagavond kwam Sandra ons vergezellen, dus het beloofde een gezellig druk weekend te worden. Vrijdagmiddag had ik vrijgenomen en was ik met Astrid en Marleen naar Hyde Park gegaan. Daar hebben we bij Diana’s memorial gelegen, dat is een grote fontijn en dat hadden we wel nodig want het was die dag 30 graden. As en Leen lagen lekker in de schaduw want die hadden de dag ervoor en die ochtend al heel de dag in de zon in Londen rond gelopen dus die waren de zon al zat! ’s Avonds zijn we uiteten gegaan in Westfield en daarna hedden we Sandra opgehaald, ze was een dagje later gevlogen want ze had nog verplichte lessen maar het was allemaal prima gegaan! Haha, toen moesten we dus met zijn vieren op mijn kamer, wooow dat was me wat, maar we hebben het overleeft en zo konden we in ieder geval weer even goed bijkletsen :D

Zaterdag hebben we een hele hoop gedaan, eerst in Camden rondgelopen, daarna naar Leicester square en de M&M shop gelopen. Toen door naar Oxford Street en Carniby Street, lekker tussen de winkels rondgeslenterd! :) Die avond zijn we gaan eten bij Jamie Oliver, ik vond dat ook wel weer lekker want dat was alweer even geleden dus was heerlijk om vooral dat toetje weer te proeven (meringue with cranberry sauce). En toen ontdekte we dat er ook cocktails op de kaart stonden dus we hebben daar de hele avond gezeten, was een supergezellige avond met heeeeerlijke cocktails!

Zondag vlogen ze met zijn drien terug om 5 uur, dus rond 2 uur moesten ze weer weg. Toen hebben we ’s ochtends nog geshopt in Westfield en heb ik ze om 2 uur uitgezwaaid en nog een laatste dikke knuffel gegeven voordat ik ze eind December weer zie. Het was nog ontzettend warm dus ben ik lekker met Anne naar hyde park gegaan en hebben we daar de rest van de dag gelegen!

En dan moet ik jullie echt even mijn ervaring op dinsdagavond vertellen!!!!! Een huisgenoot kwam naar me toe terwijl ik stond te koken en zei dat ze op facebook had gelezen dat Orlando Bloom een uur geleden in Westfield was voor de premiere van de 3 musketiers. Dus ik zeg: Snel, rennen dan kunnen we hem misschien nog zien! Dus ik had in mijn haast helemaal niks meegenomen (geen camera, geen mobiel, geen papier of pen) en toen kwamen we daar en toen zagen we hem. Ik zei tegen Renata, we moeten daarheen want daar stonden helemaal niet veel mensen en daar komt hij zo als het goed is langs. Dus wij daarheen gerend en toen stonden we gewoon vooraan! Echt zo stom dat ik niks bijhad maar ik had van een winkel een stift geleend en toen vroeg ik maar of hij in mijn nek een handtekening wilde zetten! Hahahahaha, dus hij zette daar een handtekening met een hartje (zie foto) en het duurde wel 10 seconde maar ik kon helemaal niks zeggen! Wahahaha dat was echt te vet, dat ik gewoon Orlando Bloom heb gezien en aangeraakt die avond zonder dat we vantevoren wisten dat we hem gingen zien!

Op het werk was het redelijk rustig deze week, donderdag was wel een hele leuk dag want toen hadden we de UMG Autumn presentations. Dat waren presentaties van al de record labels van Universal Music waarin ze hun nieuwe artiesten presenteren, facts & figures showen en vertellen welke nieuwe albums en singles er binnenkort uitkomen. Ik was verantwoordelijk voor alle mensen die vanaf het gebouw Kensington Village daarheen gingen. Er was een dikke taxi geregeld en de presentaties werden gehouden in een pitoresk theater dus dat was erg chique allemaal! :D Natuurlijk waren er ook optredens, Snowpatrol speelde 2 liedjes van hun nieuwe album en ik kan jullie vertellen dat die echt heel vet waren! Vooral het liedje 'New York' zong hij met veel passie, hij vertelde dat toen hij het voor de eerste keer speelde voor zijn manager (die dus ook in de zaal zat) dat ze beiden moesten huilen. Leuk om dat soort dingen te weten, toch?! Haha
Verder deed Alfie Boe (van les miserable) nog een song en kwamen Florence and the machine ook nog 2 nummers van hun nieuwe album doen. Was echt een hele leuke en gezellige ochtend met veel muziek! Leuk dat ik daar ook bij mocht zijn!

Zometeen komen Jeroen, Ingrid en Rene (ouders van Jeroen) aan in London! Vind het echt superleuk dat ze me komen opzoeken en ik heb heel veel zin in dit weekend!

Ik hou jullie op de hoogte, houden jullie mij ook op de hoogte van wat er in NL (of op andere plekken) gebeurd?! :D

Heel veel liefs en kussen van Michelle!

  • 07 Oktober 2011 - 16:54

    Francois:

    Wouw Michelle dat Westfield bied ook wel van alles.
    Jamie en Orlando en misschien in de toekomst nog wel meer.
    Ben je nog bij de Westfield Apple shop geweest om Steve Jobs te eren?

  • 07 Oktober 2011 - 17:07

    Kees:

    Ahum, who the fuck is Orlando Bloom? Heb ik iets gemist?

  • 07 Oktober 2011 - 17:13

    Kees:

    Never heard nor seen the guy! Sorry!

  • 07 Oktober 2011 - 17:26

    Michelle:

    Ome Kees!!!!!!!!!!!
    Dat kan niet hoor, die ken je toch wel! Van Pirtates of the Carribean onder andere!!!
    Orlando Bloom! Als jullie een dochter hadden was ze er zeker verliefd op geweest haha

    En papa, nee ben niet meer in de apple shop geweest, zal van het weekend eens even een kijkje nemen, want ze noemde hem donderdagochtend nog wel tijdens de presentaties bij UMG! Hij heeft bij ons gewerkt he. Maar Jeroen wil daar toch wel kijken denk ik haha;)

  • 07 Oktober 2011 - 20:43

    Mama:

    Kees, alle vrouwen weten wie Orlando is! Vraag maar aan Mieke!
    Miepie veel plezier met Jeroen en Rene en Ingrid. Ik hoop voor Ingrid dat het mooi weer is, hier is het niks. Doe ze de groeten en ik hoor nog wel wat Ingrid op het programma had staan.
    By the way: Jullie boyband was hier op tv. xxxkusxxxx

  • 07 Oktober 2011 - 22:46

    Marleen:

    Chickie!!!!!!!!
    Hoe is het weer bij jou? Hier is het echt herfst en je gelooft het niet, maar ik wil zon!! Haha. ;p
    Vind het wel jammer dat we geen foto hebben gemaakt van die vrouw met die rode hakken in Hyde Park. ;)
    Jaaja, op het luchtbed, onder het luchtbed, voor het luchtbed, achter het luchtbed, naast het luchtbed, tussen het luchtbed, boven het luchtbed, etc. :p Gezellig op Mies haar kamer in Londen.
    En Mies, geen 'can we have two sex on the beach' bestellen bij Jamie he, dat kun je die ober niet aandoen!!!!!!!!
    Zit Orlando trouwens nog in je nek? Zal Jeroen leuk vinden. ;p Doe hem de groetjes! Veel plezier!
    Vanavond ben ik samen met Sandra naar de Ikea geweest om cadeautjes voor Astrid en Sjors te kopen. We zijn ook nog even bij ze langs geweest en moesten toen afscheid nemen van As, want zij vertrekt volgende week zondag naar Riga en verder en dan konden we haar niet meer zien.. :'( Daarom hebben San en ik besloten dat we samen naar Suriname gaan, toch San? Haha. ;p
    See you soon baby! Kus!!!!

  • 10 Oktober 2011 - 20:08

    Kees:

    Mama & Michelle,

    Volgens Mieke speelde hij de hoofdrol in the Lords of the Rings. Zegt mij niets! En Pirates of the Carribean, was dat niet Johnny Depp?

    Anyhow, greeting from the Netherlands.

  • 10 Oktober 2011 - 20:12

    Kees:

    Oh, ja ik weet het alweer! Hij speelde als Smeagol in tlotr.Leuke jongens, maar waarom alle meisjes daarop? De hoofdrol wastrouwens voor Elijah Wood, als ik mij goed herinner. Dus Mieke weet er ook niets van!

  • 18 Oktober 2011 - 16:16

    Mirjam Drost:

    Wat maak jij toch een leuke dingen mee! Geniet elke keer weer van je verhaaltjes (al was het nu een beetje laat...) Maar geniet lekker van al het bezoek en je tijd daar, voor je het weet zien we elkaar weer voor een nieuwjaarsborrel ofzo.. xD! Tijd vliegt voorbij zo. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Michelle

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 45789

Voorgaande reizen:

27 December 2016 - 26 Januari 2016

Oskar en Michelle de hort op! - Zuid Amerika.

24 Augustus 2012 - 19 December 2012

Studeren in Canada

30 Juni 2011 - 24 December 2011

Nog een weekje voor vertrek!

Landen bezocht: