Een hoop nieuwe ervaringen en avonturen! (+foto's) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu Een hoop nieuwe ervaringen en avonturen! (+foto's) - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu

Een hoop nieuwe ervaringen en avonturen! (+foto's)

Door: MichelleJoosten

Blijf op de hoogte en volg Michelle

29 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

P.s. heb de foto's hierbij toegevoegd voor degene die geinteresseerd zijn!

Lieve mensen!

Ik sta telkens weer verbaasd van wie ik berichtjes krijg, superleuk zeg dat jullie mij volgen! Hopelijk blijven jullie dat de volgende helft ook doen! Want..... (trommelgeroffel)...... ik zit al bijna op de helft van mijn stage. Nog 3 maanden te gaan en ik zit weer in Oosterhout, de tijd vliegt!

Afgelopen 3 weken zijn ook ontzettend snel gegaan, het was lekker druk bij UMG. Heb mijn orientatie assignment afgemaakt!!! FINITOOO, KLAAR, DONE!! Dat is mijn eerste verlsag en nu kan ik aan mijn grote verslag gaan beginnen. Dit verslag waren opdrachten/onderzoekjes om het bedrijf beter te leren kennen. Ook ben ik verder bezig geweest met de bingo, die is vanavond, helaas komen er niet zoveel mensen maar hopelijk wordt het een gezellige avond! Dan is het vanaf volgende week tijd om aan mijn ‘supplier consolidation’ te gaan werken. (het uitzoeken van alle schoonmaak bedrijven die ze hier hebben en het tot 1 bedrijf gaan terugbrengen die alles gaat regelen voor UMG)

Maaaaar deze weken gingen ook heel snel want Jeroen was in London!!!!
Hij kwam op dinsdagavond aan op Liverpoolstreet en ben hem daar gaan ophalen. JEROOEEN riep ik kei hard door Liverpool street, jaaaaaaaaa EIN-DE-LIJK na 2 maanden elkaar weer knuffelen en kussen! :D Hij bleef tot de donderdag erna dus we hebben het redelijk rustig aan gedaan, maar toch nog heel veel gezien. Doordeweeks had ik Hammersmith laten zien, waar mijn werk is want Jeroen wilde me een paar keer komen ophalen, we zijn naar Westfield gegaan en donderdagavond hebben we wat gedronken met mijn collega’s. Heb hem de week erna ook een rondleiding door de 3 gebouwen van UMG gegeven, dat had mijn baas zelf voorgesteld, erg leuk!
In het weekend zijn we naar Camden gegaan, op het begin had Jeroen echt iets van: Wat is dit?! Maar verderop vond hij het helemaal geweldig, al die aparte mensen, marktjes en we hadden bijna een waterpijp gekocht, volgende keer denk ik :). ’S Avonds was de verjaardag van een huisgenootje en zij is braziliaans en vierde het in Guanabara (een braziliaanse club). Al mijn huisgenoten gingen mee en ook Chris, Anne en Robin waren erbij. Was echt een supergezellige avond, er werden ook dans-shows gegeven (foto’s) en iedereen ging lekker los op de muziek!

De volgende dag hebben we eerst lekker uitgeslapen, ontbijtje gemaakt en toen zijn we naar Greenwich gegaan. Dat is het punt waar de nul-lijn loopt en waar de klok met de exacte tijd staat (daar is het dus 0 en dan is het in Nederland dus +1 en op Aruba bijvoorbeeld -5), erg mooi uitzicht over London heb je daar ook! :) Daarna zijn we doorgegaan naar Chinatown in London, dat was leuk om te zien, allerlei winkels in het Chinees en het lijkt dan echt of je je even niet in London bevindt. Toen hebben we ’s avonds een chinees buffet gedaan, was maar £8.50 en je kon alles eten, heb dus ook heel veel garnalen op! :D

Maandag moest ik weer gewoon werken en zijn we ’s avonds naar de Ice bar van London gegaan, heel leuk om een keer gedaan te hebben. Je mag er maar 40 minuten in en je krijgt een soort van jas en handschoenen. Ook kregen we een cocktail en er staat natuurlijk muziek op, dus we moesten flink dansen om warm te blijven! :) Toen zijn we vanuit Picadilly Circus naar Westminster gelopen, super romantisch met al die lichtjes, ik had de London Eye en Big Ben ook nog niet ’s avonds gezien. De volgende dag had ik vrij genomen en zijn we naar het plaatsje Windsor gegaan, daar hebben we een rondleiding gehad in het Windsor Castle (het huis van de koningin, waar ze meestal nog in het weekend is). Dat was echt supergroot en supermooi (zie foto’s). We hadden zo’n koptelefoon op waar ze allerlei dingen door vertelden, ook hadden ze daar een eigen Chappel. Echt leuke dingen te weten gekomen, ook Nederland werd soms genoemd, want wij hebben een goede relatie met Engeland. :D

Woensdag was alweer de laatste avond met Jeroentje :( Dus toen zijn we lekker samen uiteten gegaan en mijn huisgenoten vinden Jeroen ook helemaal leuk dus hebben we met hen nog even een afscheids drankje bij Westfield gedaan! Donderdagmiddag ben ik toch nog heel even naar huis gegaan om Jeroen doei te zeggen, alhoewel het niet heel moeilijk was omdat ik hem over 3 weken alweer zou zien, woeeehoeee! (en dat is nu dus alweer over een week)

Het weekend erna heb ik rustig aangedaan, ben lekker gaan shoppen bij Westfield samen met Chris want die had ook een hoop nieuwe kleren nodig. En ik heb een broek gekocht hoor, dus mama je mag trots op me zijn dat ik er eindelijk weer 1 heb gevonden ;) In Engeland zijn trouwens kei vaak goeie films op tv dus heb lekker met mijn huisgenoten film gekeken en lekker rustig aangedaan.
En nu komt het hoor, toen ben ik Zondag naar de sportschool gegaan (dat was de eerste keer in mijn leven op een zondag volgens mij). Het was goed weer dus ben met mijn fietsje gegaan, als ik snel fiets doe ik het in een half uur. En ik moet hier wel snel fietsen want dat doet iedereen! Btw, toen ik net mijn fiets had, vond ik het wel echt heel eng, maar ben er nu wel goed aangewend. Goed om je heen kijken voor bussen en taxi’s want die duiken overal op en je hand uitsteken is ook niet geheel onbelangrijk. ;) Heb gisteren even een helm gekocht want als ik naar de sportschool fiets moet ik eigenlijk heel de tijd over een drukke weg. Het is 1 rechte weg van Shepherd’s Bush, langs Notting Hill, langs Hyde Park en dan bij Oxford Street een straat in naar Great Portland Street.

De week erna zat ik weer 3 dagen in het hoofdgebouw, dus ik kon weer op jacht naar bekende artiesten!! Woehooee en die heb ik gezien! Ik liep langs de receptie en toen dacht ik: hee die man ken ik, toen keek ik nog een keer maar ik wist niet waarvan en toen liep ik naar buiten en toen was ik bij mijn fiets en dacht ik: Waaaaahhhh dat is James Morrison! http://www.youtube.com/watch?v=UZp6dhheriM Hij is echt supercute in het echt! De volgende dag kwam ook Pixie Lott bij ons op het dak filmen, heb haar niet gezien maar wel leuk om te weten dat ze dan in het gebouw is! http://www.youtube.com/watch?v=swcULf1ATyU&ob=av2e

En toen kwamen dat weekend Kelly en Jeffrey alweer! Echt superleuk! Ik ben ze op gaan halen bij mijn station en heb ze meegenomen naar mijn huisje en een rondleiding in het hoofdgebouw van UMG gegeven. Toen ben ik daarna weer aan het werk gegaan en zij zijn met de bus naar de toeristische dingen weze kijken want Jeffrey was nog nooit in London geweest! ’s Avonds hadden we met mijn huisgenoten een party in ons huis (als mijn huisbaas dit maar niet leest haha), leuke introductie meteen voor hun.

Zaterdag zijn we naar Camden gegaan, ook hun vonden het leuk om te zien. Gewoon lekker mensen kijken, over aparte marktjes lopen en aan het water zitten. Heer-lijk! En natuurlijk weer de ananas plus aardbeien met chocolade op! En toen zeiden Kel en Jeff tegen me: Michelle, we gaan vanavond toch wel naar een club he, want die moeten we gezien hebben in London. Dus we zijn die avond naar Tiger Tiger gegaan, een bekende club in London waar ik zelf ook nog niet was geweest. Was heel erg mooi, we hebben lekker op de dansvloer gestaan in de zaal van de 80/90ies en er waren ook zalen met pop en club muziek, ga ik zeker nog een keer heen! :D
Zondag wilde Kelly graag naar Harrods, ook daar was ik nog niet geweest dus dat vond ik een heel goed idee en Jeffrey ging wel mee hoor! Wauw, dat was wel vet hoor, mooi warenhuis en heb een jurk vastgehad van £4000 (zie foto). Kelly en ik hebben nog een foto bij het monument van Diana en haar minnaar (want die minnaar was de zoon van de eigenaar van Harrods). Op een gegeven moment hoorde we ook iemand opera zingen, dat deden ze gewoon op 1 van die bakonnetjes, leuk om te zien! Daarna zijn we nog langs speakers-corner (op de hoek van hyde park) gelopen naar de Primark en hebben we daar maar wat dingen gekocht, was toch iets goedkoper haha.

En toennnnnn, maandagochtend om 7 uur zouden Kelly en Jeff weer vertrekken, dus ze moesten er om 3 uur uit. Jeff had de wekker gezet, dacht hij…………. Want de wekker stond op zondagmorgen en ik werd wakker om 04:17 om precies te zijn. Ik zeg jongens het is kwart over 4!!! Nee je maakt een grapje Michelle zeiden ze wakker geschrokken! Dus toen hebben ze zich supersnel moeten aankleden en hebben een taxi gepakt naar Liverpool street, hadden ze nog net de laatste trein en waren ze op tijd op het vliegveld. Jeeeeeeeeeminee, heb die nacht dus bijna niet meer kunnen slapen, maar ze waren weer veilig in NL. Jeffrey mag dus nooit meer iets zeggen over mijn acties ;)

Vanaf vandaag zijn Marleen en Astrid in London, Marleen was superbang om te vliegen maar toen ze geland was vond ze het helemaal geweldig en nu hebben ze al wilde plannen om volgende jaar naar New York te gaan! Haha DEAL! Heb ze net het hoofdgebouw laten zien en ze gaan me vanavond supporten met Bingo! Heb erg veel zin in dit weekend want het is ook superlekker weer! Heb morgenmiddag vrij en dan gaan we denk ik maar even in Hyde Park chillen!

Ik ga er nu snel vandoor, heb helaas geen tijd meer om de foto’s uit te zoeken en erbij te zetten maar dat zal ik zo snel mogelijk doen! Ik wens jullie een superfijn weekend, veel plezier en geniet ervan! Ben benieuwd hoe het nu allemaal in NL gaat en bij de andere op stage!

Hou me op de hoogte en tot snel! Dikke knuffel van moi! :D

  • 29 September 2011 - 17:45

    Ineke Jumelet:

    Geweldig leuk om weer zo'n uitgebreid verslag van je te lezen.
    Ook de 2e helft van je stage blijven we volgen.
    Je doet het geweldig!!!

    Kus
    Ineke, Johan, Meike, Stijn, Maarten

  • 29 September 2011 - 20:57

    Jacqueline En Karin:

    Leuk om weer eens wat van je te lezen. Ik hoop dat je de foto's gauw online zet want ik geniet er altijd van om ze te bekijken.
    Fijn dat Jeroen er was en binnenkort weer langs komt.
    Jacq is de afgelopen week in het huis van haar zus geweest om op de hond te passen terwijl zij met vakantie was.
    Ik ben lekker thuis gebleven maar ben wel om de twee dagen op bezoek bij haar geweest. Morgen ga ik ze weer ophalen.
    Nou geniet er weer van de komende tijd en dan lees ik het binnenkort wel weer.
    Liefs, Karin

  • 29 September 2011 - 22:01

    Lydia(de Fan) Weetje:

    Maak ook een foto van de broek miepie, ben benieuwd. En doe de groeten aan Astrid en Marleen, veel plezier en lekker luieren in Hyde Park met veel zon!

  • 01 Oktober 2011 - 13:45

    Mirjam Drost:

    Haaai Mies!

    Klinkt allemaal weer goed en erg gezellig met iedereen die langs komt. Ik moet dit weekend ook even afkicken van mijn vakantie, want dat was wel erg heerlijk! Ook lastig om dan weer afscheid te nemen, maar het is een geweldige tijd geweest
    :D! Voor de verandering zo dus maar weer even naar het strand :P!! Jij ook veel plezier dit weekend. xxxx

  • 03 Oktober 2011 - 17:08

    Rosanne:

    Leuke foto's en een mooi verhaal! Leuk dat je ook elke keer weer kan gaan sightseeing, dat lijkt me geen straf in Londen:) Rens en ik gaan binnenkort ook naar Engeland maar dan het noorden bij mijn familie. Ik zal eens aan Rens vragen of hij ook nog geld heeft voor een weekend Londen!:D xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Michelle

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 45784

Voorgaande reizen:

27 December 2016 - 26 Januari 2016

Oskar en Michelle de hort op! - Zuid Amerika.

24 Augustus 2012 - 19 December 2012

Studeren in Canada

30 Juni 2011 - 24 December 2011

Nog een weekje voor vertrek!

Landen bezocht: