Doing great! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu Doing great! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu

Doing great!

Door: MichelleJoosten

Blijf op de hoogte en volg Michelle

25 Augustus 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi Lovelies,

How are you doing? Not too bad! Dat is altijd het antwoord wat ik dan krijg. Waarom zeggen ze niet gewoon een keer: I am doing great! Yeah! Dat vraag ik me al een paar dagen af?!

Ik moet jullie eerst even vertellen dat er echt superveel mensen zijn die al meteen geboekt hebben om bij mij langs te komen!! Echt superleuk, zo tof, dat had ik echt niet verwacht! Maar vind dat echt heeeeeel gezellig! Alleen er is dus bijna geen een weekend meer over.... dus ik hoop dat ik niemand teleur moet stellen.....

Dan... weekendje met Inge en Karin was super! Heb ze op donderdag opgehaald van Liverpoolstreet station, meteen naar mijn huis gegaan. Mijn huisgenoten hadden een cocktailavond, dus een mooi welkom! Op tijd gaan slapen want ik moest de volgende ochtend gewoon werken, Inge en Karin hebben die dag bijna alle toeristische attracties bekeken. Tower bridge, Tower of London, Buckingham palace, Big ben, Parliament, London Eye, Westminster Abbey, china town en Notting Hill. ‘s Avonds zijn we naar de film ‘bridesmaid’ geweest, leuke film en op het begin hadden we de bioscoop zelfs voor ons alleen :D

Zaterdag hebben we de hele dag geshopt in oxford street, old and new bond street (alleen kijken, want dat is de PC van London ;)), piccadilly circus, en cupcakes gegeten bij een leuk boetiekje in Carniby Street. Ook naar de Abercrombie geweest, voor wie niet weet wat het is; dat is een hele grote kledingwinkel met dansend personeel, veel muziek en het schijnt ook wel bekend te staan om de halfnaakte man bij de voordeur (waar wij natuurlijk mee op de foto zijn gegaan). Erg duur maar hele leuke kleren, Inge en Karin hebben een hele leuke trui gekocht, 80 pond... Maar ik hoorde gisteren dat een huisgenoot van mij daar misschien gaat werken, dus kan ik nog wel wat met korting kopen hoop ik :D Daarna naar Westfield gegaan om nog even verder te shoppen. En raad eens waar ik mee thuis kwam: alleen sportschoenen, nouja in ieder geval wel een goedkoop dagje :)

’s Avonds probeerden we naar een kroeg te gaan, alleen alles sloot al om 12 uur. Hahahahaha we konden om half 12 gewoon nergens meer naar binnen. Toen hebben we maar in de achtertuin een biertje gedronken :) Ze vertelden me dat planking nu helemaal populair is in NL, ik kende het niet, maar dat houdt dus in: op bekende plekken als een plank gaan liggen. Vond het wel grappig dus dat hebben we ook een paar keer gedaan dat weekend. (zie foto’s)
Zondag naar Camden geweest en wat was het weer mooi! Goed weer, gezellige mensen, marktjes en lekker eten, dus dan zit het al snel goed. ’s Avonds weer samen gekookt en toen vertrokken ze maandagochtend alweer om 3 uur.... Helaas, want het was echt superfijn om weer met lieve vertrouwde mensen uit NL te zijn!!

Maar heb hier ook wel goed mijn draai gevonden hoor, ik voel me goed! Heb vorige week een nieuwe laptop gekocht, dus kan ook weer lekker skypen met vriendjelief, vriendinnetjes en familie! En heb een fiets kunnen regelen, een man uit Camden zet die voor mij in elkaar, gewoon een simpele en die kan ik dit weekend ophalen! Vorige week ook nog naar een leuke club (Sound) gegaan bij Picadilly circus met Anne, Robin, Chris en Maria (huisgenootje van me). Dat was echt leuk, ze draaien er allemaal RnB, hiphop en pop en al die negers en negerinnen dansten kei uitgebreid en ritmisch. Alleen ernaar kijken was al een geweldige avond! Misschien ga ik dit weekend wel met mijn huisgenoten mee naar een cubaanse club, daar doen ze allemaal salsa dansen, lijkt me wel gaaf!

Maar ook met stage gaat het goed, heb mijn orientation assignment draft ingeleverd, moet ik dus nog verder uitwerken maar heb wel een goed idee van wat ik erin wil zetten. Die moet over 2 weken af en dan ga ik aan mijn company assignment beginnen. Begin september komt mijn supervisor langs om te kijken of ik een goede opdracht heb. Ik ben daar alleen nog niet helemaal over uit, want ik kan heel veel meehelpen met de verhuizing van dit gebouw (Sussex place, Hammersmith) naar Beaumont house, Kensington Village. Alleen dat zijn heel veel kleine taakjes, zoals welcome packages klaarmaken, niet van heel hoog niveau. Dus moet nog even gaan bespreken hoe we dat nu gaan aanpakken zodat ik wel iets kan doen op HBO-niveau.

Zometeen ga ik even langs wat winkels om ze over te halen om ons te sponsoren met prijzen voor de bingo. Die is 29 september en de uitnodigingen ga ik volgende week versturen. Dat weekend komen Marleen en Astrid, dus mijn collega’s zeiden al van: dan nemen we ze meteen daarna de pub mee in!

Had trouwens vorige week donderdag mijn eerste ‘teamdrink’, nou dat was me wat! Nathalie (degene die hier voor mij was) had me al gewaarschuwd. Iedereen was er om 7 uur, maar vantevoren hadden we al vanaf 5 uur in de pub gezeten. En smiddags ook al met de lunch, rare engelsen.... Nou al mijn collega’s waren flink dronken rond 9 uur en iedereen heeft op de dansvloer gestaan. Ik ging om half 12 naar huis, maar een paar gingen nog door naar een pub. Serieus, die mannen zijn nog ergens dan ome herman, kees en papa met carnaval!! Die zijn tot half 7 doorgegaan, waren flink ziek van de drank geworden en hebben ergens op straat geslapen volgens mij. Hahahahaha en ’s ochtends om 8 uur waren ze weer op het werk met een brakke kop, ik heb me kapot gelachen. Die vrouwen waren er niet zo blij mee, dus ze hadden weer wat goed te maken thuis in het weekend.

Heb net een mailtje gehad dat ik voor 12 pond naar LFMAO kan in de O2 Arena. Dus die ga ik zeker bestellen, ze zijn van dit liedje voor de ‘oudere’ onder ons ;) http://www.youtube.com/watch?v=KQ6zr6kCPj8&feature=related

Dit weekend staat Notting Hill carnival op de planning, dat wordt volgens mij heel leuk! 1 van de grootste festivals in Europa, kijk maar eens op deze site voor meer info: http://www.thenottinghillcarnival.com/2011.html. Vanwege de rellen eindigt het wel wat eerder, want er komen dat weekend vaak meer dan 2 miljoen mensen! Zaterdag ga ik misschien mee naar Brighton met mijn huisgenoten, een plaatsje aan zee buiten London.

Volgens mij heb ik jullie zo wel weer aardig op de hoogte gesteld! Laat me weten hoe het bij jullie is, want ondanks dat ik het hier goed naar mijn zin heb, mis ik jullie wel! Mijn eigen stadje en vriendjes en vriendinnetjes! En ook het vredige Ulft mis ik wel, waar ik toch vaak om het weekend was!

Lieve mensen, het gaat jullie goed! Geniet van elk moment, dat ben ik op dit moment ook aan het doen! (zelfs als ik een stinkende oksel in mijn gezicht krijg in een drukke metro, nee helaas word ik daar nog steeds chagerijnig van haha)

Knuf!

  • 25 Augustus 2011 - 13:20

    Mirjam:

    Looking good Michelle! Zolang jij blijft zeggen: I'm doing Great, maakt de rest toch niet zo veel uit :P!?!
    xxx

  • 25 Augustus 2011 - 16:37

    Maureen:

    Miesjee!! Klinkt goed en ziet er allemaal super uit hoor!! Haha en verder sluit ik me volledig aan op de woorden van Mirjam!! Dikke kus!

  • 25 Augustus 2011 - 17:43

    Jacq En Karin:

    We are doing great here also. Beetje aan mijn conditie aan het werken, iedere dag ff wandelen en voor de rest gewoon lekker genieten van wat de dag ons brengt.
    Liefs en een dikke knuf

  • 26 Augustus 2011 - 15:00

    Ingrid:

    Hoi Mies.

    Fijn om te horen (en te zien op de foto's) dat het goed met je gaat.
    Hier in Ulft op de regen na, alles prima.
    Veel liefs, Ingrid en natuurlijk ook van de rest van de familie.

  • 26 Augustus 2011 - 15:23

    Je Moeder:

    Deze ''oudere'heeft even geluisterd en gekeken naar LFMAO en is blij dat ze daar niet naar toe hoeft!!!!!
    Notting Hill lijkt me wel wat, begint trouwens al vroeg, maar ik hoop dat het mooi weer is. Heb je vrij maandag(Bank Holiday)? Zitten de eerste klassers nu niet in Brighton voor de engelse training?
    Bij Minneboo geven ze vanaf het nieuwe seizoen salsadansen voor beginners (tip voor als je terug bent).Geniet van het week-end ,kus.

  • 27 Augustus 2011 - 19:46

    Marleen:

    Chickie!!!!! I'm doing great! Ik heb weer genoten van je avonturen en foto's. Echt heerlijk! :) En ik oefen mijn bingo-vaardigheden iedere dag, dus zorg maar voor een leuk prijsje! Haha. :p Pfuut, over een maandje kan ik je weer een echte knuffel en kus geven, want een skypezoen en mailsmakkerd zijn toch niet zo echt. ;) Tot snel kippie!! Geniet en veel plezier! Liefs en een kus! PS. Kijk je wel uit met fietsen?

  • 27 Augustus 2011 - 20:13

    Jeffrey:

    Je hebt toch nog wel tijd voor mij hè?

  • 30 Augustus 2011 - 20:20

    Carla. :

    Vul

  • 30 Augustus 2011 - 20:20

    Carla. :

    Vul

  • 30 Augustus 2011 - 20:39

    Carla:

    Hoi,
    We zijn weer lekker aan het werk maar kunnen fijn terug kijken op een mooie tijd in Engeland.
    Hoe gaat het in de fantastische stad,
    Als ik de verhalen lees denken we dat je het best naar je zin hebt.
    Cornwall is mooi we hebben veel gewandeld en en met een ATB in een bos gefietst verder kon je met een bodybord de zee in, wel koud maar erg hoge mooie golven.
    We hadden ca 25 graden prima dus,
    In Devon hadden we een te grote camping. 1800 caravans, maar goed we zijn toch veel op pad geweest.
    De lokale specialty Cream tea gegeten een calorieën killer maar erg lekker.
    we hopen dat je nog veel plezier hebt,
    Qua tijd ben je al lekker op weg,
    Tot horens, Frank Carla en Esmay,

  • 31 Augustus 2011 - 15:34

    Herman:

    Hè Michelle,
    Ziet er leuk uit dat tropisch carnaval in Notting Hill. Dan hadden we hier in Rotterdam maar een klein Caribisch feestje een maand geleden met ongeveer 800.000 bezoekers, maar niet minder gezellig. ;-)
    Ik kom rond 20 oktober bij je buurten.
    Liefs en Houdoe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Michelle

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 45786

Voorgaande reizen:

27 December 2016 - 26 Januari 2016

Oskar en Michelle de hort op! - Zuid Amerika.

24 Augustus 2012 - 19 December 2012

Studeren in Canada

30 Juni 2011 - 24 December 2011

Nog een weekje voor vertrek!

Landen bezocht: