Komend weekend verhuizen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu Komend weekend verhuizen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu

Komend weekend verhuizen!

Door: MichelleJoosten

Blijf op de hoogte en volg Michelle

22 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi iedereen,

Dit weekend ga ik dan verhuizen! Naar mijn nieuwe kamer, ben benieuwd. Gisteren hebben we (bijna) alles ingepakt en opgeruimd en 's nachts nog even lekker pannenkoeken gebakken omdat we geen brood meer hadden. :)

De vader van Susan (Nico) en haar broertje zijn net met de auto in London aangekomen. Mijn ouders hadden 3 tassen aan hem meegegeven en die heb ik dus net bij Universal Music gezet. Ben zo blij dat ik dan eindelijk meer kleren enzo heb, pffff... kan echt niet met alleen 20 kilo in mijn koffer leven. Echt superfijn, en ze hebben ook allemaal lekkere verse broodjes uit NL meegenomen. Mmmmmmm.. We gaan vanavond uit eten en dan vertrekken zij morgen weer naar NL, Susans stage zit er dan alweer op na 6 maanden bij Ernst & Young.

Ik ga dan naar Anne (een ander studiegenootje die hier ook nog 6 maanden zit) en daar blijf ik dan slapen want ik kan zondag pas in mijn kamer. Ze woont helemaal in Romford, dus dat is nog wel even reizen. We gaan daar 's avonds waarschijnlijk nog even een pub opzoeken want dat kon er in ieder geval wel, vertelde ze me :D

Dan gaat Anne Zondag mee naar Londen, eerst nog even wat rondkijken en vanaf 5 uur kunnen we mijn spullen in mijn kamer gaan zetten. Dan kan ik lekker mijn eigen plekje maken en ALLES uit de koffers halen ;)

Verder deze week meegelopen met Ajay (Facilities Helpdesk) en Paul Ryall, hij is de facility co-ordinator van het gebouw Kensington Village. Dat is een gebouw met 2 verdiepingen en hij zorgt dat alles in het gebouw goed geregeld is, omdat het niet zo groot is doet hij ook veel dingen zelf, zoals de post enzo.

Verder ben ik gisteravond nog even naar Michiel geweest, hij gaat ook terug naar NL en gaf nog een afscheidsfeestje. Was gezellig, weer met lekker wat mensen gekletst. Waaronder een Chinees meisje uit de VS, die nu in London studeert haha :)
Soms lopen hier ook echt vage mensen rond joh, ik kijk mijn ogen uit hahaha. Daar is die man, die bij mij aan de kassa kwam met een onderbroek op zijn hoofd, niks bij. Hahahaa Ik val niet eens op als ik weer eens choatisch op straat rondloop met mijn haar alle kanten op.

Ik mis hier wel een beetje het dansen, ik kan hier ook niet zo vaak dansen in een club omdat het gewoon super duur is. Dus ik ben al aan het zoeken voor zumba-lessen en een frans meisje wilde me wel vergezellen :D Dus dat is leuk!

Nou ik laat jullie volgende week wel weten hoe de verhuizing is gegaan en of het allemaal bevalt.

Hele dikke knuffels, kussen en tot snel! xxxxxxxx Michelle

  • 22 Juli 2011 - 15:42

    Marleen:

    Chickie!!!
    Hééééél veel plezier en succes met verhuizen en het inrichten van je eigen plekkie!! Fotoo's!!! ;p
    Kus!

  • 22 Juli 2011 - 20:25

    Ingrid:

    Hoi Mies.
    Fijn dat het nu echt zo ver is, je eigen kamer inrichten met je eigen spulletjes. Ook heel fijn dat je ouders binnenkort naar Londen komen, kunnen ze je nieuwe plek ook bewonderen.
    Ik moest wel even lachen toen ik las dat je in Londen niet zo makkelijk kunt dansen. Komt vast een oplossing voor, als ik denk aan hoe je dat in Ulft ook voor elkaar krijgt (in Happy days).
    Groetjes dikke knuffel en tot de volgende keer. Ingrid.

  • 23 Juli 2011 - 10:34

    Herman:

    Hoi Michelle,

    Wat een verhalen allemaal(net de 2 laatste reisverslagen gelezen)
    Je bent dus echt al ingeburgerd en dit weekend lekker je eigen plekkie....toppie.
    Ik ben vorige week nog naar Extrema Outdoor in Best geweest was super cool maar vanaf 6 uur regen, regen en regen. Het leek het parkfeest wel :-)

    Succes met de verhuizing zondag!!
    Groetjes en dikke knuffel.

  • 24 Juli 2011 - 14:29

    Anneke:

    Heee lieverd!

    Fijn dat je vandaag dan eindelijk in jouw kamer kunt. Het gaat vast lukken om er jouw "eigen plekje" van te maken. Ik heb zin om hem te komen bewonderen :) Gisteren en eergisteren even flink bij de kaaswinkel in Dongen gewerkt om jou te kunnen opzoeken in Londen. 200 Euro verdiend. Jij had aangegeven dat dat genoeg is voor een paar daagjes Londen, dus over een paar maandjes kan ik zeggen: MIES, ik kom eraan!!! ;) Haha!

    Geniet nog lekker van Londen en van je nieuwe kamertje de komende tijd. Ik spreek je snel!

    Kusje x


  • 31 Juli 2011 - 17:14

    Lydia:

    Miepie, het duurt nog maar 3 dagen en dan zijn we bij jou, volgens je vader heb ik de zon aan mijn kont hangen (heb ik ook meegenomen naar nl vanuit spanje), het wordt morgen 25 gr. en ik neem hem ook mee naar Londen. Kus.tot zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Michelle

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 45787

Voorgaande reizen:

27 December 2016 - 26 Januari 2016

Oskar en Michelle de hort op! - Zuid Amerika.

24 Augustus 2012 - 19 December 2012

Studeren in Canada

30 Juni 2011 - 24 December 2011

Nog een weekje voor vertrek!

Landen bezocht: