Eeersteeee verslag! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu Eeersteeee verslag! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu

Eeersteeee verslag!

Door: MichelleJoosten

Blijf op de hoogte en volg Michelle

11 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi Lovelies,

Mijn eerste verslag vanuit Londen!! Moet vandaag invallen voor iemand achter de receptie (1e keer), maar er is helemaal niks te doen. Dus eindelijk tijd om een verhaaltje naar het thuisfront te schrijven!!

Donderdag 30 juli vertrokken Jeroen en ik vanuit Eindhoven, Luuk en Papa zwaaiden ons nog uit totdat het vliegtuig opsteeg. Heel lief! Vlucht ging prima en was heeeel kort :P We kwamen aan in Londen op Liverpool street Station. --> Wooow alles was superhuge, druk, maar ik vond het wel wat!

Ik had dus nog geen kamer. Dus we gingen die dag naar een kamer kijken bij Amal. Die man was ontzettend aardig, het was een kamer bij hem, zijn vrouw en 3 kinderen in huis. Ook zat er een italiaans koppel. Het was wel ontzettend rommelig en de keuken enzo waren vies.. De eerste 2 nachten sliepen we in een hotel, daarna moest ik dus eigenlijk al een kamer hebben. Ik heb toen 's avonds besloten om het te doen, omdat het een goede locatie was en het gezin was heel aardig. Had wel gevraagd of ik dan wat kastruimte kon krijgen (want hun kleren hingen ook in mijn kamer), of het opgeruimd zou zijn (want er zat nu nog iemand in) En wat schoner allemaal (want het stof lag op het vloerkleed). Jaa prima, je kan er zaterdag in zeiden ze.

Vrijdag hebben we een beetje rondgewandeld in Londen en 's avonds bij een kei lekker en goedkope italiaan gegeten. Ze roken hier trouwens allemaal waterpijpen, dus overal een zoete geur.

Toen ging ik zaterdag dus naar Amal voor de kamer, maar ze hadden zich niet aan de afspraak gehouden, kon opeens toch geen ruimte meer krijgen om me kleren op te bergen en er was niks schoongemaakt enzo. Ik had er 's ochtends al een raar gevoel bij en heb toen gezegd dat ik het niet wilde en toen heb ik mijn borg terug gekregen.

Maar toen?? Want we hadden niks meer om te slapen en het was al 5pm. Een avontuur is dit zei Jeroen toen. Haha nou ik was in de stress. Dus snel naar een starbucks gegaan en daar op internet kamers gezocht. Kon nergens meer verblijven vanaf die dag natuurlijk. Maar toen......... kwamen Nathalie en Linda, (studiegenootjes die hier al een halfjaar zitten). En ik kon de komende tijd bij Nathalie en Susan (ook studiegenootje) blijven slapen, zij hebben een 2 persoonsappartement vlakbij mijn stage. Jeroen en ik sliepen toen in de woonkamer :) En dan kon ik op mijn gemak verder zoeken naar kamers. HELDEN VAN DE AVOND!!

Nathalie is gisteren weer naar NL vertrokken, maar heb heel de week meegelopen met haar bij Universal Music (zij heeft hier dus de 6 maanden voor mij stage gelopen). Veel met de HR manager geregeld en de eerste dingetjes aangemeld en papieren ingevuld. Verder heb ik alle 4 gebouwen in Londen gezien. 3 zitten er op loopafstand van het appartement (Kensington High street, Kensington Village and hammersmith) En de andere (waar ik nu zit) is in chiswick. Ik vertel jullie binnenkort wel wat meer over de inhoud van de stage want ga komende 2 en een halve week meelopen met allerlei mensen van de facility afdeling zodat ik kan zien hoe het bedrijf in elkaar zit enzo ;)

Heb trouwens al 1 bekende gezien, skylar grey ofzo, zij zingt samen met P diddy het liedje coming home ;)

Tot dinsdagavond heb ik nog leuke dingen met Jeroen gedaan en veel van Londen gezien, big ben, parlement, westmister abbey, londen eye, picadilly circus en de M&M winkel. (wajow bij de kassa moesten we 12 pond afrekenen voor een zakje.. pff)

Donderdag had ik het afscheid feest van Nathalie en welkom van mij, in een pub naast de rivier de theems, was erg gezellig en iedereen was heel aardig. Daarna nog even wezen dansen in een andere kroeg :). Zaterdagavond zijn we uitgegaan in de 1 naar grootste club van Londen, daar kan je echt verdwalen, maar ze draaiden er alleen maar trance, dat heb ik dan wel weer gezien na 2 uur. Dus vond het mijn 20 pond entree niet echt waard :P
Maar het was wel een gezellige avond :D

OOOHH EN DAN HEB IK NU WEL GOED NIEUWS OVER EEN KAMER! Zaterdagavond heb ik ook besloten dat ik de kamer (na hem 2x bekeken te hebben) neem. Het was een hele aardige man die WEL een legaal bedrijf in huizen heeft (want dat zijn er hier niet zoveel). Hij had een huis helemaal opgeknapt en ik kon kiezen uit 2 kamers (1 met een dubbelbed en 1 met een stapelbed). Heb die met een stapelbed genomen want dan heb ik nog wat ruimte in de kamer zelf :)


Maar ik moet nu even snel gaan, vertel het later verder.

Kussen en Knuffels Michelle

  • 11 Juli 2011 - 16:05

    Mirjam Drost:

    Heee Mies!!
    Zo maak je wel wat mee zeg, in London en dan geen slaapplek hebben... Was vast wel een groot (en toch wel een beetje) leuk avontuurtje! Klinkt in ieder geval goed en spannend. Weer heel wat anders dan ik hier gewend ben, dus ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken.
    Veel plezier en succes de komende weken, xx Mirjam

  • 11 Juli 2011 - 18:28

    Ingrid:

    Hoi Michelle.
    Ik lees net je reisverslag. Natuurlijk ook al heel wat van Jeroen gehoord, echt een uitdaging daar in Londen. Vooral na al die vreemde types (brazilaans of wat was het ook al weer) die je wel in huis willen opnemen. Wat fijn dat je nu echt een kamer hebt gevonden, waarbij je een goed gevoel hebt. Hopelijk redelijk betaalbaar, want naar ik hoor is dat in Londen blijkbaar erg lastig. Veel succes met je stage. tot snel. Ingrid

  • 12 Juli 2011 - 06:55

    Ans Smits:

    Michelle leuk eindelijk iets van je te horen, spannende tijd voor je geweest, geniet ervan.
    veel liefs Ans

  • 12 Juli 2011 - 14:20

    Anneke Nuijten:

    Lieve Mies!

    Wat een spannende verhalen al meteen in het begin! Kan me voorstellen dat je er wel een beetje gestresst door raakte en dat dat niet echt een lekker begin is van jouw tijd in Londen. Maar zo te horen is het gelukkig allemaal goed gekomen! :)
    Leuk ook dat Jeroen nog een paar dagen met jou in Londen is gebleven, heeft jou vast ook wel een goed gevoel gegeven. Hoe was het afscheid?
    Dankjewel ook voor jouw smsje! Ik doe nog steeds erg mijn best om naar je toe te komen! Dan kan ik gezellig met jou in het stapelbedje liggen ;) hihi!
    Geniet ervan meis!

    Knuffel,
    Anneke.

  • 13 Juli 2011 - 09:01

    Eva Huizer:

    He meis!

    Wauw helemaal leuk zo op de hoogte te blijven van je avonturen =) Maak je wel veel foto's? Dan kun je zodra je thuis bent alles nog eens beleven;) EN aan ons laten zien natuurlijk!
    Have fun, geniet ervan en ik blijf je verslagen lezen hoor!!

    xx

  • 14 Juli 2011 - 07:11

    Katie:

    hoi vind je het leuk in Londen?
    mischien kom je mijn vader nog een keer tegen in Londen.

    XXX Katie

  • 20 Juli 2011 - 12:56

    Lauraaaa:

    Lieve lieve lieve michellleee
    wat leuk dat je allemaal verhaaltjes schrijft.
    ik mis je nu al haha maar we mailen en je houd iedereen op de hoogte geweldig!
    wat fijn dat hetallemaal goed met je gaat geniet er lekker van meis want voor je het weet is het weer voorbij!!!!

    totsnel liefje (L)

    xxloveyouu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Michelle

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 45785

Voorgaande reizen:

27 December 2016 - 26 Januari 2016

Oskar en Michelle de hort op! - Zuid Amerika.

24 Augustus 2012 - 19 December 2012

Studeren in Canada

30 Juni 2011 - 24 December 2011

Nog een weekje voor vertrek!

Landen bezocht: