Zuid-Amerika ontdekken - de voorbereidingen - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu Zuid-Amerika ontdekken - de voorbereidingen - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Michelle Joosten - WaarBenJij.nu

Zuid-Amerika ontdekken - de voorbereidingen

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

25 December 2016 | Nederland, Oosterhout

Lieve allemaal,
Ten eerste, een vrolijk kerstfeest gewenst voor iedereen!

Een aantal mensen vroegen al of ik nog een blog ging bijhouden en ik vind het erg leuk dat jullie een beetje onderdeel van onze reis kunnen zijn. Dus ik heb besloten om tijdens onze reis een aantal verhaaltjes te schrijven op mijn oude, vertrouwde waarbenjij.nu (daarbij werden ook de verhalen uit London en Canada weer zichtbaar, leuk!!)

Maar dit keer, eindelijk een verre reis met een buddy! Oskar en ik hadden al even voor ogen om samen een wat langere reis buiten Europa te gaan maken. Altijd lastig, omdat je moet sparen en we werken allebei fulltime dus ook vakantie dagen zijn er niet in overvloed. Maar uiteindelijk is het toch zover gekomen. In juni hadden we het idee om naar Santiago de Chile te vliegen en door een vriendinnetje van Canada was ik op het idee Chili – Bolivia – Peru gekomen. Uiteindelijk was het toch voordeliger en makkelijker om op Lima te vliegen dus hebben we daarvoor gekozen.

Ondertussen zijn alle inentingen gehaald, malaria pillen en andere medicijnen zijn ingekocht, lonely planets liggen klaar om doorgespit te worden, heel veel andere reisgadgets zijn ingeslagen en onze backpacks zijn goed afgesteld. We hebben ook een aantal weken Spaanse les gehad van Ineke (vriendin van mama), dus we hopen het de komende maand nog veel te kunnen oefenen.

Dinsdag vliegen we naar London, daar overnachten we, en in de ochtend vliegen we door naar Lima. We hebben er ontzettend veel zin in en zijn erg benieuwd naar het continent van de latino’s, inca’s, heerlijke keuken, prachtige vergezichten, hoge bergen, felle kleuren, temperamentvolle mensen, mooie dansen, bijzondere beesten en nieuwe avonturen!

Nog een fijne kerst, goed uiteinde van 2016, een knuf en tot in Lima!

P.S. ik kan hier helaas geen foto's uploaden dus ik zal het linkje van mijn facebook telkens onder elk verslag zetten, voor de foto's:
https://www.facebook.com/michelle.mies.3/media_set?set=a.1226440214102378.1073741845.100002092333693&type=3&uploaded=1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 22 Juni 2011
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 45761

Voorgaande reizen:

27 December 2016 - 26 Januari 2016

Oskar en Michelle de hort op! - Zuid Amerika.

24 Augustus 2012 - 19 December 2012

Studeren in Canada

30 Juni 2011 - 24 December 2011

Nog een weekje voor vertrek!

Landen bezocht: